حکیم ارد بزرگ : برنامه داشتن ، ویژگی آدمهای کارآمد است .


آدمهای فرهمند و خودباور ، بدنبال کف زدن دیگران نیستند ، آنها به شکوه و ارزش کار خود ، باور دارند .  حکیم ارد بزرگ

بیش از شش ماه ، به امید بازگشت همسر جدا شده خویش ، مباش .  حکیم ارد بزرگ

پاسداشت مهر پدر و مادر ، یکی از بزرگترین خوشبختی هاست . حکیم ارد بزرگ

کوشش کنیم نامی بر فرزند خویش بگذاریم که مردانه و زنانه بودن آن روشن باشد، کاری نکنیم که فرزندمان در آینده از گزینش امروز ما ، همه جا شرمنده باشد. حکیم ارد بزرگ

کینه را از خود دور کن، چرا که خرمن مهر و پاکی ات را به آتش می کشد. حکیم ارد بزرگ

آنکه آرمانش را ساده و باز نموده ، کمتر دچار سر در گمی می گردد. حکیم ارد بزرگ

آنکه در بیراهه گام بر می دارد ، آرمان خویش را گم کرده است . حکیم ارد بزرگ

برای رسیدن به آرمان ، باید از همه نیروهایمان بهره بگیریم ، هر بار که به در بسته ایی رسیدیم ، نباید خویشتن را سرزنش کنیم . حکیم ارد بزرگ

برنامه داشتن ، ویژگی آدمهای کارآمد است . حکیم ارد بزرگ

پاکترین آدم هم ، دشمنان بسیار دارد .  حکیم ارد بزرگ

_________________________


شکست تفاهمات سیاسی در یمن    
۱۳۹۴\۰۸\۱۰ - ۴:۳۷ PM


رئیس شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن اعلام کرد: همه تفاهمات برای دستیابی به یک حل و فصل سیاسی شکست خورده است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه خبری اینترنتی پانورامای الشرق الاوسط، صالح  الصماد افزود: می توانیم بگوییم همه تفاهماتی که برای رسیدن به راهکارهای سیاسی که به توقف جنگ بیانجامد شکست خورده است.


وی ادامه داد: تصمیم جنگ یا متوقف کردن آن نه با منصور هادی و نه با نظام سعودی است. جنگ را جبیر [ عادل جبیر وزیر خارجه عربستان ] از واشنگتن اعلام کرد و آمریکایی ها و صهیونیستها اصحاب حل وفصل در این تجاوز هستند به ویژه آنکه ما همه توان خود را به کار گرفتیم و تا آنجا که توانستیم تفاهم کردیم اما با انکار کشورهای متجاوز روبرو شد و همه بهانه های واهی را که در تلاش بودند با استفاده از آنها به توجیه خود در تجاوز ادامه دهند، از دست آنان گرفتیم.


 تجاوز به یمن در وهله اول، تجاوز آمریکاست


رئیس شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن افزود: تجاوز سعودی و آمریکایی به یمن وارد هشتیمن ماه خود شده است و به همراه آنها برخی نیروهای منطقه ای و بین المللی جدید به صف متجاوزان پیوسته اند و آنان با وجود اختلافات و تناقضاتی که با یکدیگر در خصوص مسائل منطقه دارند اما در تجاوز به یمن، همه این نیروهای دارای اختلاف متحد شده اند و همین ثابت می کند و جای شک نمی گذارد که تجاوز به یمن در وهله اول تجاوز آمریکاست.
---------------
ملت ایران باید در تمامی موارد الگو باشد    
۱۳۹۴\۰۸\۱۰ - ۴:۳۵ PM


رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ملت ایران را امتی نمونه به رهبری امام راحل در جهان معاصر توصیف کرد و گفت: این ملت باید در مادیات و معنویات پیشتاز و الگوی ملل دیگر باشد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، آقای هاشمی رفسنجانی صبح امروز در همایش بین‌المللی قرآن در سیره و اندیشه امام خمینی (ره) که با حضور محققان ، اندیشمندان ، پژوهشگران ، فضلا و علمای امور دینی داخل و خارج کشور در سالن همایش‌های بین‌المللی برج میلاد برگزار شد، در سخنانی انقلاب اسلامی را در تاریخ تشیّع بی‌نظیر دانست و گفت: حضرت امام(ره) پس از ائمه(ع) این انقلاب را در عصری مناسب شکل دادند که بی‌نظیر است. چون قدرتمندان جوامع انسانی فکر می‌کردند اسلام به عنوان حاکمیت، دیگر مطرح نیست.


هاشمی رفسنجانی، قرآن را محور تمام اندیشه‌ها، نوشته‌ها و گفته‌های امام دانست و گفت: در کمتر سخنرانی‌های امام است که حرفی از قرآن و روایات نباشد.


وی با اشاره به کتاب «تاریخ اسلام از دیدگاه امام» که به همت ستاد برگزاری همایش چاپ شده، ارسال 600 مقاله تخصصی به دبیرخانه همایش را نشانه خوبی از نگاه جامع قرآنی حضرت امام(ره) دانست و گفت: در زمانی که هیچ کس فکر نمی‌کرد، امام توانست از مردمی که تحت فشار و ستم بودند، انقلاب اسلامی را پیروز کند.


هاشمی رفسنجانی در بیان کار شگفت‌انگیز امام برای حفظ انقلاب به سرنوشت انقلاب‌های مردمی سال‌های اخیر در چندین کشور اشاره کرد که پس از پیروزی مردم، افراطیون حرکت مردم را منحرف کردند و افزود: انقلاب اسلامی در حالی پیروز شده بود که شرق، غرب و ارتجاع منطقه با انبوه کمک‌های مالی برای شکست ایران می‌کوشیدند و پس از انواع توطئه‌هایی چون جنگ، امروز می‌بینید که ایران در منطقه‌ای که نا امنی در آن بیداد می‌کند، امن است.


وی افزود: اگر اسلام با همه انحرافات پس از پیامبر(ص)، توانست تمدن بزرگ را بر فراز تمدن‌های بشری آن روزها خلق کند، به خاطر استفاده از علم و دانش بود.


رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان مقاطع تاریخی جهان، به استفاده غرب از دانش اسلام اشاره کرد و گفت: آنان با نور علمی اسلام ، ظلمت قرون وسطایی خود را روشن کردند.


هاشمی رفسنجانی در بخش دیگری از سخنان خویش با تأکید مجدد بر لطافت کلام امام برای فهم عموم، اظهار داشت: از حاج حسن آقا می‌خواهیم که با استفاده از محققان برجسته کشور به استخراج مفاهیم ارزشمند سخنان امام بپردازند.


وی در بخش دیگری از سخنان خویش بر استفاده مسلمانان جهان از تعالیم و مفاهیم قرآن تأکید کرد و گفت: نزدیک به 60 کشور مستقل اسلامی و بیش از یک میلیارد و هفتصد میلیون مسلمان در جهان زندگی می‌کنند که اگر براساس مفاهیم قرآن باشیم، می‌توانیم اسلام را در دنیا سربلند کنیم.


در پایان مراسم، از تندیس تمام قد امام خمینی(ره) رونمایی شد که سازندگان آن مورد تقدیر آقای هاشمی رفسنجانی قرار گرفتند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد